Lovdagar

Nu när sportlovet 2015 (aka sista sportlovet någonsin) har paserat kändes de kanske som att de var dags att kika in här.
Lovet har varit otroligt skönt, inte gjort många knop faktiskt vilket är lite synd när vi ändå har haft bra väder. Men de gånger jag har utnyttjat lovdagarna har jag varit med Frida, Malin och Liv. Festande, en hel del träning, grillande, vunnit serien (WEHÅ!!!), fixat lite student grejer och bara suttit och snackat. Ett väldigt lungt men som sagt väldigt skönt och behövligt lov. Nog har det gått upp och ner som det alltid gör, kaos hit och dit men de är vardagen för tillfället.
 
Mer än så behövs inte sägas, har en vecka av skola och hårt jobb framför mig. Ska försöka jobba stenhårt och få bort så mycket jobb som möjligt för att om endast 7 dagar drar jag äntligen till London! Kommer vandra Londons gator i 5 hela dagar med bra männsikor runt mig. Stora förväntlingar samtidigt som en nervositet och oro hänger med, men vi får se vad denna skolvecka har att erbjuda och vad som kommer komma framöver. 
 
Tackar då ALLA männsikor som var inblandade under detta lov, ni allihop är gode jäkla bra.