London

Ännu en vecka har kickat igång och vi har lämnat londons gator bakom oss. Det var så otroligt jälva roligt, många skratt har det blivit och mycket shopping. VI har skakat våra lurviga, vandrat omkring,partayat och myst på! Vi har lekt turister och tagit kort på i stort sett allt som går att ta kort på, allt från selfies med poliser till dubbelhakor på hotellrummen. Det var en grymt rolig resa som spenderades med ett super härligt gäng och självklart underbara Britter! Dom vet hur man glider med stil säger jag då bara.
 
Roligt att få göra en resa som man kommer komma ihåg och som spenderades med hela klassen. Är väl inte riktigt klart ännu om det blir studentresa eller ej (lutar tyvär mot ett nej) men om det inte blir så är jag supernöjd ändå. Jag fick göra något med hela klassen innan studenten och det var allt jag ville. Studentresa eller ej så har jag fått London 2015 och det var förjäkla sköjj!