Balen

tittade igenom några älddre inlägg och blir så förvånad när jag läser "bara 97 dagar kvar till studenten!!". Just idag är det tre dagar! TRE DAGAR!! Kan nästan inte fatta de. Kunde dock inte förstå att det var balen igår heller. Fösrt och främst kan jag kanske be om ursäkt om nån tyckte jag var jobbig igår. Om det var någon som missade de så gick jag runt till i princip alla bord och drog upp random människor och dansade. Jag tyckte det var så tomt på dansgolvet så tog spontantrippar och nästan tvingade folk att dansa. Dock så var det många som följde med helt frivilligt, tror många bara väntade på ett startskott för det blev ett jävla drag där ett tag.
Balen i sin helhet var otroligt rolig! Känndes så konstigt men samtidigt hur roligt som helst att äntligen vara den som får gå på röda mattan. Själv har man stått brevid mattan och tyckt alla bilar och par är få fina. Äntligen var det min tur och kunde nog inte haft en bättre baldate. Jag och Andreas hade så himla roligt på både mattan och inne så var helt perfekt att gå med en barndomskompis! Jag var jätte nöjd med hår, smink och klänningen, det blev precis som jag tänkt mig vilket gjorde att jag inte hakade upp mig på något som de ibland kan bli. Även om det var kaos med alla som ville ta kort på en, med en och vart man skulle vara i början av kvällen gjorde inget. Jag tror att alla tyvär inte hade samma roliga kväll som mig för sjävklart hade kvällen sina dippar och tillfällen med dö tid, men balen blir vad man gör den till och tackar alla som bidrog till en rolig kväll. Mitt bord, tjejerna, vänner och random människor som jag lärde känna, tack för en grym kväll.
Tyvär är kvällen över s
 
Har säkert fastnat på minst 100 bilder till känns det som, så många kameror som man passerade under kvällen. 
 
 
Sista tiden, eller igentligen alla de tre åren har gått så otroligt fort. När man pratar om att gå ut och tiden efter så är det så många som säger att dom kommer fälla en tår över att man inte kommer träffa alla varje dag. Att man kommer glida ifrån varandra och att man bara kommer ligga hemma och dega hela dagarna. Just nu så känner jag bara längtan till att slippa gå tillbaka till skolan och få starta något nytt. Få bryta vardagen och slippa göra samma sak som man nu har gjort i 13 år nästan! Jag längtar till att få börja jobba och prova på något nytt!