Nedräkningen började för länge sedan!

Fick klagomål av malin på att jag alltid skriver om sport, kan inte riktigt hjälpa det dock eftersom jag har inte mycket mer till liv. Ska dock försöka mig på ett så kallat blogginlägg om min vardag, eller något sådant.
 
Sitter för tillfället på badrumsgolvet för det känns som det varmaste stället i huset. Det är även sant eftersom jag är en aning lat för att hämta ved och elda. Vi har "sovmorgon" idag till halv två så har tagit vara på den till fullo! Med det menar jag ingen väckarklocka, musik och pyjamas till ca kl ett. När jag tittar ut genom fönstret får jag dock en aning dåligt samvete eftersom solen lyser för en gångs skull! What to do, sömnen är viktig!
 
Har börjat få en aningen panik för folk har börjat prata om förberedelser för studenten, balen osv. Även om jag gärna hänger på med planering och gärna går in i det till 100% så får jag somsagt lite panik. Det är inte länge kvar! Förstår ni de! 141 dagar (+0-)! Under dom dagarna ska gymnasiearbetet bli klart, alla uppgifter ska in, London, Turkiet, handbollen, fotbollen, Studentresa (?), Balen, pre-student, sömn, mat, allt annat livet och vi kommer hitta på! Kan ni förstå min panik? Kommer definitivt att få stryka sömnen i slutet, ain't nobody got time for that. Mitt huvud skulle ha exploderat för länge sedan om jag hade gått typ Tekning eller Natur! stor applåd till er.