Malmberget, check

Ännu en fin seger till strömnäs damlag! 28-22 stannade tavlan på och ja det är ju en vinst men vi hade kunnat göra det bättre.
 
Min insats är jag då allt annat än nöjd över... Att hoppa in och spela hela andra halvlek är svårt för man kommer direkt från bänken där man har suttit i 30 min. Gillar egentligen inte att dela på matcher i varken fotboll eller handboll, förstår ju helt att man gör det för att få speltid och när man gör för att det inte går bra för den andra osv. Tycker bara att de blir lite hackigt och som sagt så är det är riktigt svårt att hoppa in i andra, men helt förståerligt och det är bra att få matchtid mot ett lag som Malmberget.
Det kändes som att jag nästan inte tog något även fast jag alltid gick åt rätt håll och snuddade i nästan alla bollar. Jag kom verkligen inte in i matchen men jag lyckades ändå ta en 1 av 1 straff, friläge+retur och många bra kontringspass på både Hanna och Amanda.
Få saker att vara nöjd över men tar med mig det och blickar frammåt till imorgon då det blir träingsmatch med A-flick och Veteranerna.
Två som enligt mig gjorde en grymt bra match var Amanda och Hanna! dom kämpade på jätte bra i både försvar men framförallt i anfall! Tyckte att dom höll bra fokus hela matchen även när vi andra inte gjorde det.
 
 
Ikväll blir det mysmiddag på ön hos pappa, sen är kvällen öppen men som de känns just nu så tror jag det kommer bli filmkväll med dillchips och dipp. Alladin braller och stor mys tröja nerbeddad under min teddyfilt med Nelly snarkandes vid fötterna. Ja, nu när jag hör hur det låter så kan jag nog säga att de definitivt kommer bli så.