Pre-Stdnt

Redan söndag, ojoj! helgen har bara flygit förbi speciellt lördagen vilklet var lite märkligt eftersom jag inte rörde mig många meter pga fredagens bravader. 
Hade en extremt rolig fredag och även en jäkligt rolig första studentfest om man nu kan kalla det så. Pre-Stdnt på Stattshotellet. Flådigt värre jo.
Pratade, kramades, skrattade och blev en aning starstrucked när jag fick möta Smail från Paradise Hotell. Jo jag vet låter töntigt, B- kändis så det bara skriker om det men jag kan då säga att jag inte var värst. Det är bara det att är så himla go! Snygg, jäkla smarrig jävel! Efter några bilder, lite snack och en kram av snyggingen så var jag ganska nöjd faktiskt. 
Dagen efter så mådde man som man förtjänade men det var helt klart värt det! Fick då fylla ny mobilen med massa fina bilder. 
Tycker det är så otroligt roligt att spendera tid med gamla gänget. Blev nån typ av mini reunion klassfest till och med vilket var extremt roligt. Det är väldigt skönt att få vara bland annat folk ibland, att man får släppa  små tjafs och annat för ett tag. Älskar självklart mina flickor men nu på senaste tiden har det bara varit like mycket. Men är jätte glad att jag har båda gängen, ni är fantastiska!
 
(ja lite kassa bilder men men....)