Nu är hösten här

Äntligen höst! Ja äntligen höst säger jag bra! Visst skulle man föredra att ha sommar men hösten är jäkla mysig. Gula löv, dimma och allt som innebär höst! Men när hösten kickar in så börjar fotbollen gå mot sitt slut vilket är lite tråkigt, dock överlappar handbollen och säsongstareten är om en månad! jag har ju bara hunnit träna två träningar änn och vet inte riktigt hur mycket jag kommer hinna träna innan säsongstarten, men vi får se.
Det enda jag längtar till just nu är att denna vecka ska ta slut och att det ska blir helg! Känndes som att jag bara skulle byta ihop igår, ville bara fara hem å lägga mig å se film men jag har för lite tid.... Jag har så mycket jag vill, ska och måste göra hela tiden! Det känns som att hela klassen är lite så, vet inte riktigt varför. Jag har kännslan som man alltid har de sista veckorna innan sommarlovet, alla ungdomar kan relatera.
Vill bara vara ledig länge och göra allt i min egna takt och slippa bry mig speciellt mycket... Livet går så jävla mycket upp och ner, ena dagen är livet jätte bra och sen är man bara grå och dyster. Ingen bra känsla att känna såhär efter bara en månad i skolan, men det är sista året så det är bara att skärpa sig, MEN JAG ORKAR INTE. Förhoppningsvis går väl detta över.
 
Bild från igår, jag älskar dimma tycker det är så jäkla mysig men igår så såg kunde jag inte hjälpa att inte tänka på filmen The Mist, man nästan inte sin egna utsträcka hand... 
 
#1 / / Anonym:

Måste bara säga du är helt fucking grym i mål (fotboll) seriöst du äger!!!!:)