Breaking Point men inte allt för hemskt

Så fort jag gick in genom dörren idag bröt jag ihop! tårar och allt! Jag vet inte vad de är med mig... dagen har varit jättekonstig eller rättare sagt jag har varit jätte konstig, vet inte vad som är felet för jag känner mig helt slut, och konstig bara. Vet inte om de är för skolan, om jag bara är slut efter all fotboll eller om det bara beror på att jag har fått för lite sömn? Samtidigt så har jag även haft den känslan och känt den i klassen lite också på senaste tiden så jag vet inte riktigt... men idag blev det helt enkelt så jag bara bröt ihop och la mig i soffan under filten. Men ibland är det de man behöver, att få bryta ihop och komma igen.

Efter körlektionen, som inte gör så att jag boostar mitt självförtroende direkt pga deras jäkla diselbilar och även lite andra grejer också, så var jag bara frustrerad och arg... hade deep talk med min körlärare så redan där kändes det bara jobbigt. Träningen ikväll görde humöret lite bättre men tyckte inte det blev den bästa träningen så nogblev humöret bättre men inte blev de då bra...
Ikväll blir de körkortsplugg och förhoppningsvis lite PH om jag lyckats nöta in nå vettigt i huvudet innan de.

Känns som att jag har missat massa saker som hade varit intressanta att skriva om som klassfesten med 80tals tema, matcherna får helgen, mobilen som jag lyckats krascha, roadtripen upp till happis med övernattning och Tips Elitlägret. Men som ni kanske har förstått  ovan så har jag inte varit på topp precis och bloggandet har helt enkelt inte känts så lockande. Med en längre mening så vet ni nu i alla fall vad som har hänt så vi får väll lämna de så.

För att inlägget ska bli allt för dystert så får ni några fina från klassfesten