Några dagar efter men vad gör väll de?

Ja som rubriken lyder är är jag några dagar efter med detta inlägg men nu kan jag äntligen skrika ut högt och tydligt: ÄNTLIGEN KÖRKORT! Som jag har längtat, ni kan inte förstå hur mycket jag har längtat, få känna frihet och kunna ta bilen när man ska fara på träningen och inte passa massa tider med andra föra tt dom bara kan komma och hämta en vid en viss tid osv. Ja jäklar asså, bästa tjänslan, svävar på moln och glider på vägarna. Jag har kört massa bil de senaste dagarna så fort det har behövts eller inte behövts så har jag kört, och jag gör inget annat än att älska det. Så jäkla mysigt och roligt att köra bil, är jag en fordonstjej kanske? Nä, fordonstjej är jag nog inget för mig, håller mig mer till att köra, digga musik och sjunga med högt som satan medans alla som man kör förbi stirrar på en och tror att man är lite smått galen. Skulle bara kunna glida runt och lyssna på musik hur länge som hellst nästan, så om nån vill dra en sväng upp till happis eller ner till stockholm så är jag på! om ni/du betalat bensinen såklart... är lite smått fattig så bensinen är väll den enda nackdelen men de är värt de, dock inte behöft tanka änn.
 
Så med allt detta så vill jag bara säga att om ni ser mig sitta och gapa och se helt tard ut så var bara lung för jag sjunger förmodligen med i nån Whitney H låt, bara diggar lite för mycket till vilken låt som hellst eller så svävar jag bara på moln till vanlig radio för att jag är så jäkla nöjd över mig själv och nöjd att jag sitter bakom ratten!