Höstmänniska?

Från helg till helg, har börjat halka efter med bloggandet men blir lite så när dagarna ser likadana ut och regnet är värdelöst. Men nu är det i alla fall höst på riktigt, regn och rusk! När det regnar och blåser och bara är allmänt jävligt så kommer norrlänningen i mig fram och längtar hellre till snö och ordentlig kyla, visst är regn mysigt men kombinerat med vind och kyla så är det inte mysigt nånstans. Nä hösten är inte bra för mig, den får mig att sitta alldeles för mycket vid datorn, blir sur och less men även få mig att lyssna sönder all min musik! Så har försökt hitta låtar som man inte är lika less på men det går bra i cirklar och just nu är det Tom Jones som hörs i lurarna, vad händer? men samtidigt så är väll hösten bra på andra sätt eller något i den stilen... nej jag är ingen höstmänniska.