En efterlängtad helg

Äntligen helg! Det är de som de enda jag kan säga! Jag har längtat nå oroligt till ledighet, en helg med lediga dagar! Denna helgen skulle ha blivit en sådan helg förutom söndag då och jag hade planer att ha en riktigt rolig kväll ute med Marie och annat folk som skulle innehålla bowling sluta ute på Challange. Planerna gick nästan som tänkt men samtidigt så fick jag veta att jag ska sitta på bänken imorgon när damerna möter AIK på hemmaplan så gårkvällen innehöll bowling och Challange med Marie men en mildare variant, enligt mina planer så hade jag och mor tänkt fara till Luleå imorgon och shoppat men eftersom det blev fotboll hela dagen så flyttade vi shoppingen till idag, därav den lugnare fredagkvällen. Hela morgondagen kommer inehålla först matchen mot AIK och sen efter det så blir det direkt samling för match mot F98 Länslaget. 

Hade verkligen längtat till en ledig helg men blev då istället morgonträning/dagen före match träning med damerna , shopping och då som sagt match imorogn! Inte det att jag klagar över att spela fotboll för när man väl spelar eller tränar så är det helt klart värt det! Man känner dock nu såhär i slutet av säsongen att är lite slut. Inte slut i kroppen, träningarna tär inte på en på det sättet men man känner psykiskt att man är lite slut. Jag har sagt det förut och säger det igen alla dagar i veckan väljer jag fotboll före att vara ledig och helt ärligt så vet jag att när allt är slut för i år så kommer det bara gå ungefär två veckor max tre tills jag kommer börja sakna och längta tills man står ute på LF igen.