Status

Är bara sååå less... Humöret idag var inte att leka med, klimakteriet nästa?
Kan delvis bero på att jag hade två skitlektioner nästan på varandra. inget jävla tålamod och vill bara göra precis vad jag gjorde idag. satte mig med armarna i kors och hög musik i lurarna... Inte ens julpyntet kunde fixa humöret, möjligen i nån minut när jag konsentrerade mig att fixa en julstjärna men annars så var humöret gode nere.
Fick skippa fotbollen eftersom vi hade handboll samma tid, och med bortamatch mot Malmberget på lördag så fick handbollen gå före denna gång. Träningen gick sådär så humöret blev inte direkt bättre av det men vafan, lite Vänner och sömn ska kanske kunna råda bot på humöret.
 
Utöver humörsvängningarna så rullar livet på, långsamt men i alla fall frammåt. Känns som att jag har massa olika stolpar som ligger framför mig, resor, studenten men allt känns så himla långt bort! kan tiden snälla gå fortare eller så vill jag gärna ha roligare på vägen!
 
Bra tjej den här