Det gör helt enkelt inget.

Sist var de halloween,  men ja gudars va grejer det har hänt på sistone. Vill dock inte dra hela min livs historia för blir bara att räkna upp saker... inte speciellt roligt att skriva eller att läsa enligt mig. Måste verkligen ta tag i bloggen nu känner jag. Finns ju som sagt massa grejer att skriva om men jag har helt enkelt inte tagit mig tiden att få ner allt i text. 
 
De två senaste veckorna har varit helt fantastiska men tror att jag sammanlagt har sovit ca 24 timmar, i alla fall 12 den senaste veckan. Livet har helt enkelt kommit emellan, Ella och jag har varit trogna varandra och kört en hel del bil och skrattat så vi fått ont i magen. Har blivit jävligt sliten av de senaste veckorna men det har helt klart varit värt de. Kallaballabalik och pang pang! Men allt detta är ju som sagt bara bra grejer.
Jag har sett Piteå medans alla andra sover och inte känt någon som helst stress, har dock ställt till det i min skalle lite och jag ska inte ljuga men många av skratten är grundade i trötthet, men ni ska bara veta vad mycket som händer på natten och hur mycket saker man kan göra.
 
Men med musik i mina öron så rullar dagarna på och träningarna börjar staplas upp och då blir det helt enkelt så att min dygn blir på nått konstigt sätt längre, i alla fall i mitt huvud eller så sover jag bara mindre, kan vara det andra alternativet. Media livet flyter på bra och jag har inget tungt att släppa ut för tillfället. Känns inte helt fel faktiskt. Tackar folket som följer med mig dagarna i ändan och står ut med mig, ni gör dagarna till jäkligt bra ska ni veta. Special shout out till Bäggan, puss på dig gömman, du å ja brollarn vi vet var vi har varandra och vi kör, bara kör!
 
#1 / / bäggish:

Haha herregud, pusss