Mina pärlor

Nu när livet är tungt, grymt djup jag vet, med tungt så syftar jag på att det är slutspurten i skolan, man är trött hela tiden och träningarna inte alltid går som man hoppas. Men i alla fall så vill jag bara säga att man kan inte ha bättre vänner! Vi blev lite djupa igår i gruppen och spred kärlek till varandra och jag börjad verkligen att tänka på att ni är verkligen är de bästa vännerna man kan ha! Ni är så jävla mycke värda, skulle seriöst ha hoppat av skolan om ni inte fanns!

Jag har haft det jobbigt på kompisfronten förut och nu har jag kommit jäklat rätt! Vet att jag är pain in the as ibland och ganska konstig men tack för att ni står ut med mig. Ni får mig att skratta dagarna i enda och jag är så glad att jag har lärt känna er alla för ni är jävlat bäst!

Vi har redan nu många roliga minnen och vi ska ha många mer de på de 397 dagarna som är kvar innan vi tar studenten och förhoppninigsvis efter studenten!