Allsvenskan here I come!

Känner att bloggningen dalar igen, är helt enkelt to busy to exist.... Har skoljobb och nu när jag har tagit Marias plats i damlaget som 2a målis så är det mer träningar änn valkigt, men inte gör det mig nå. Jag tycker bara det är kul, lär mig massa och utvecklas massor, hjälper och taggar förhoppningsvis Hilda också!

Ligger just nu i en ren och mysig hotell säng i Örebro. Jag delar rum med Johanna och Emilia och hela dagen har bara handlat om att ta sig hit egentligen. Vi har dock varit på bio och jag har hunnit jobba lite med skolan också, kanske inget att skryta om eftersom jag skrev ca en halv sida (om ens) men bättre det än inget! Skönt att få komma hit en dag innan match å få landa och ta det lite lugnt, det är härligt värmt och soligt här nere i Örebro och ska vara liknande väder imorgon, lite jobbigt att spela i men ska som sagt förhoppningsvis inte behöva spela! Är not nervös och taggad för att det är min "premiär" i allsvenskan, på bänken men ändå!

Imorgon ska vi käka hotellfrukost och sedan matchgenomgång. Hela förmiddagen kommer det att taggas och sen match kl 15, 3 poäng ska det förhoppningsvis bli!
 


#1 / / Farsan Baloo:

:-)