Självklart!

 
 
det är väll klart jag orkade se hala galan! Absolut, 06.10 låg jag i sängen efter att ha se hela galan utan att ha somnat en enda gång! Not bad, not bad! Anledningen till att jag orkade se hela galan var nog för att den var jäkla bra! Degeneres som värd och bra musikframträdanden, dom jag ville skulle vinna vann förutom nån miss. Aftonbladet tyckte den var ganska "slät" med några få höjdpunkter... Jag tyckte då den var jätte bra och älskade hyllningarna för dem samgått bort och speciellt för Philip Seymour Hoffman.
Trodde jag skulle vara helt seg idag och inte orka nånting men min kära fader ringde och väckte mig halv 10 och då jobbade jag och gjorde klart mitt reportage och även krönika så nu är jag hel ledig! Lov på riktigt!

Tränade med damerna och direkt efter med mitt F19, roligt med damerna och inte lika roligt med F19 men de var för att vi var lite lite folk men är bara glad att äntligen vara ute på LF igen! I morgon eller idag har jag inget planerat förutom träning (standard) men ska försöka att inte ligga i sängen hela dagen och bara dega som jag har gjort hittills!