en kämpar söndag!

Dagen har bestått av att ligga i sängen med datorn, men har varit lite produktiv och skrivit på min krönika och mitt reportage men fastnade och lyckades inte bli klar så ska väll jobba vidare med det imorgon, blev även en träningsmatch mot veteranerna som inte var så kul pga olika anledningar men nu ska jag då försöka kämpa och hålla upp mina ögon så länge jag kan och lär säker ångra det imorgon när jag sover bort halva dagen. Det kommer det vara värt för det är ju OSCARSGALAN! Såg lite av galan, orkade inte se hela, för första gången live förra året och året före det såg jag reprisen men i år ska jag försöka, lär inte lyckas eftersom den slutar kl 6 men ska försöka att se så länge jag orkar! Vill försöka se det jag inte vill missa som best actor och actress, även bästa film och självklart se vad Ellen Degeneres ska hitta på!
Att dagen går bort för att jag förmodligen kommer sova lite för länge kommer nog inte göra så mycket eftersom jag ändå kommer längta hela dagen till den "riktiga" premiären ute på LF. Hade ju en liten smygpremiär med damerna förra veckan vilket var jätte roligt och som gick riktigt bra!

Ska bli så skönt att ha en hel vecka av ledighet och ska försöka fylla den med saker så de inte bara blir att se serier och sova, vilket låter ganska skönt!