Igen och igen

Ja vad ska man säga... tror det har varit ett uppehåll på nästan två veckor. För att det här inlägget inte ska bli en mil långt så ska jag försöka sammanfatta lite, de senaste dagarna har innehåll mycket! Jag vill egentligen göra typ 4 olika inlägg, om cirkus, balen, stockhomsmatcher, studenten och hur härligt är de inte med att äntligen ha sommarlov!!
 
Ja var ska man börja sist var de klasskväll hemma hos mig men måste då först och främs ta upp att vännen min, Agnes har tagit studenten! Hur härligt är inte de! kan ni fatta!! Har då varit och sett
henne och massa annat folk glida runt på sina flak och även sett Mediatreorna gjort den bästa utrusningen på länge till Euskefurat, kan de bli bättre!
Är verkligen avis på er som gått ut nu, bara att starta nedräkningen, 366 dagar så står även jag där och skriker mig hes!
Hela denna vecka och föregånde helg har varit magisk! For ner till El Stockholmo på fredagen för att möta och vinna över bollstanäs med 5-1, träffade även Moa som nu har kommit hem från Australien, blev kramkalas och bubbelpoolshäng på hotellet. När man väl fick se henne igen så känns de inte som att hon har varit borta nå länge alls, är säkert helt annorlunda för er som varit med henne mer, tänker som på typ Matilda från laget.
Myste då i värmen i stockholm i två dagar (bollstanäs och AIK) och på söndagen for jag på cirkus med storasystern. Som jag har längtat till att fara på cirkus, säger varje år att jag ska fara men har alltid haft match eller för dålig ekonomi. Nu då när Tyresö drog sig ur allsvenskan så blev de ingen match och en ledig söndag. Riktigt bra cirkus som vanlig, tror aldrig jag varit på en dålig cirkus men de kan ju vara för att jag blir helt uppslukad av allt! 
 
Måndagen var sista rycket på skolan och avslutade verkligen allt! Bästa känslan på länge, for och tränade som vanligt och sen på kvällen så blev de festligheter och farväl av treorna. Super kul kväll och perfekt uppladdning för sommarlovet. Gårdagen var fylld av träning, jobb och kvällen spenderades med Malin och Frida och vi drev runt lite överallt också superkul och perfekt uppladding.
Och nu är vi tillbaka till idag, kvällen ska inehålla ännu mer roligheter och invigning av sommarlovet!