Mycket folk i staden

Ja var ska man börja? Jag har jobbat non stop känns det som med både jordgubbar och PSG. Piteå Summer Games som nu är över, tyvärr, togslut alldeles för snabbt! Han inte se några matcher eller träffa nå härliga utlänningar förutom mexikanarna under Dammatchen.
PSG är ju enligt mig en av de härligaste stunderna under sommaren eftersom det kommer så yrket folk! Dock så har jag jobbat extremt mycket denna helg så har inte blivit ledig förrän 20.00 varje kväll.

På lördagkvällen så träffade jag tjejerna vid 21 på Nodo för att käka och prata på, for hem vid 12 eftersom jag skulle upp 7 på morgonen dan efter och döma. Har tjänat några hundringar i helgen och det har lätt varit värt det eftersom jag ändå tycker det är så jäkla kul att döma. Har dock fårr en snygg bondbränna men blir väll att försöka sola bort den nu när solen och värmen äntligen kommer.

Stod och jobbade 9-13 idag och sen har jag legat ute i solen i väntan på att träningen skulle börja. efter träningen så tog jag med nelly på Mopeden och for och badade! Riktigt skönt var det!
Resten av kvällen har jag legat framför VM.

det var väll min helg i stora drag, har äntligen en ledig dag imorgon så ska morgonträna och sen förhoppningsvis ligga i solen och få bort den fagra brännan som jag i nuläget bär så fint.

#1 / / Baloo:

Kul bild på lillasyster i målet. Hon är dock förbjuden att bli målvakt, för korta ben...