Det är varmt men man ska ju inte klaga!

vad för intressant har jag då hunnit göra sen i söndags?
Jag har varit på Johannas stuga med "gamla tjejerna" där vi åkte ring och badade tunna. Riktigt mysig och var kul att få träffa tjejerna när man inte är med dom så ofta. Dagen efter så slöt jag upp med samma gäng fast på Piteå havsbad och brände mig ordentligt av att sola, bada och spela volleyboll, de var dock värt de för de blev en riktigt rolig dag.
På kvällen så gick vi över till grannarna och det slutade med att vi hamnade i deras bubbelpool vilket också var super mysigt och ett bra sätt att avsluta en bra dag. Tycker det är så mysigt att man har så pass bra kontakt med sina grannar. Känns Amerikanskt på något sätt, det är ju inte förrän nu på senaste tiden vi har börjat umgås med våra grannar och jag som helt har snöat in mig på Desperate Housewives känns som att jag lever där! Inte med alla morden och all drama men ni fattar.

Gårdagen spenderade jag med Min kära vän agnes och även lite med Foppa och hennes kille som vi träffade i södra hamn där vi höll till. Vi badade solade och mös på. spenderade även kvällen med vännen och vi bestämde oss för att göra middag och sedan köra lite hederligt filmmys. Blev inte allt för sent eftersom jag gick upp vidd 8 för att jobba i 39 graders värme (om coops utetermometer funkar). Ingen hitt kan jag säga men när man jobbar morgonpasset så har man nästan hela dagen kvar.

Ikväll ska jag bara mysa på framför några avsnitt av Desperate Housewives eller en film men först ska jag bege mig mot Lf för träning som vanligt, hade hoppas på lite regn eftersom det inte är de perfekta träningsvädret precis... Men man ska ju självklart inte klaga.