Man är bara ung en gång!

Ja det här med bloggandet.... jag suger. Eller jag är pro på att blogga (eller?) men att hålla en någorlunda jämn blogg kurva är inte min grej.

MEN illa fulla fall, sitter i köket och väntar på att håret ska torka bara lite innan jag ska blåsa det, borsta tänderna och hoppa i säng! Jag tänkte vara duktig och hoppa i säng direkt eller så fort som möjligt efter träningen, men icke! Gjorde varma mackor, hängde upp tvätten, starta en ny tvättmaskin och duscha. Så nu sitter jag har likt förbenat och kommer vara trött imorgon på skolan... men det är ju standard så, what the hell!

Om jag har räknat rätt, med alla promenader och träningar så har jag tränat/motionerat i 5 timmar totalt! WÖHÖWH! men det känns i benen. 4 längre promenader, pga inga bussar går och för att det inte alls är kallt ute. Två spinning pass, ett på skolan och ett med laget, även ett cross fit pass som Sanna och Amanda höll i på Pedagogiskan och så runda av dagen med ett handbollspass! Lite för mycket kan jag håll med om men man är bara ung en gång, eller hur...
NU har då håret torkat klart och jag ska mysa till det i sängen med mätt mage, telefonen och datorn så lär väll inte somna förrän typ 1- halv 2
 
En fin bild från när Emmy och Marie höll i Afro Powerdance på Pedagogiskan (typ av avslutningaupgift i kurssen)