Malin style

Sent men jag är inte de minsta trött så kan lika gärna länga iväg ett litet inlägg. Ja jag ligger ju lite på den lata sidan när de gäller bloggen men ska försöka göra lite Malin style och blogga minst 2 gånger per vecka, får dock se hur det går.

Dagen har varit bra, trotsade normen idag och sket i jackan! Körde lite sportstil med min mysiga fleece och gick till skolan. är ju ändå vår nu eller ska inte säga så för då blir det säkert kallt, det är i alla fall vår väder! Har då suttit och lyssnat på FN rollspel hela dagen lång, vilket var ganska tråkigt att lyssna på men applåd till samhällsarna som gjorde det, kan inte ha varit lätt att lära sig så pass mycket, så applåd till er!

For och tränade min sista Piteå Södra träning idag,vilket var lite tråkigt... Rolig träning men tråkigt att de inte blir något lag till säsongen! I morgon blir det skola och sen direkt efter blir det träning med damerna! Första träningen ute på LF! Som jag har längtat, bergsvikshallen är en av de sämsta planerna jag vet! Blir skönt att få slippa den lite grann men får hoppas på att det inte är är kallt, blött och tråkigt i morgon bara för att jag är så taggad för vårvädret och LF träning... Skulle inte förvåna mig eftersom det är den turen jag brukar ha!