Om jag ska vara ärlig så längtar jag

Men nu är då en vecka sen sist och det har hänt massor! Så det är egentligen bara ren och skär lathet som inte har fått mig att blogga men det borde ju de flesta förstå vid det här laget!

Kan börja med att säga att sommaren är då fantastisk, njuter verkligen men längtar faktiskt till att skolan börjar om! Trodde aldrig jag skulle säga det, men så är det faktiskt! varför? jag vill börja mitt sista år och träffa alla igen! Det är ju ingen hemlighet att vi på media inte har den mest strängaste, jobbigaste eller hektiska skolgången och jag längtar till vårat soffmys, musik och sång- Fredagarna, allt som kommer och väntar på en under sista året och attse ljuset i tunneln även om tunneln är oerhört lång fortfarande! Jag vill komma in i rutinerna igen och då menar jag verkligen inte att plugga (inte för att det har varit nån rutin för mig direkt men...), stressa för att lämna i grejer eller att få lite smått panik för att man har försovit sig som vanligt. Jag menar rutiner som att se å träffa klassen och att dagligen få skratta, klaga på hur less man är, driva med varandra och skapa dom där roliga stunderna som man kommer komma ihåg.
Jo jag vet, blev helt djup men ibland så blir de så helt enklet, lär nog säkert ångra att jag längtade eller sa att jag längtade sen när jag väl sitter där och halvsover kl 8 på morgonen för att invänta svenskan men he jär då ba å  acceptert!

Ja men mer änn min nyfunna kärlek till skolan så har jag äntligen slutat på jobbet! Ja jag säger äntligen för de var verkligen en lättnad och befrielse att få sluta och ta sommarlov på riktigt. Nog har de självklart varit värt att jobba med ett så pass lungt (förutom midsommar då alla svenskar blev monster...) och enkelt jobb för har känat bra och de har klirrat bra in på resekontot och även blivit finare i garderoben med lite nya kläder. Så det är väll inte jobbet i sig som jag klagar på, eller jo lite men de är faktiskt mest kunderna, inte alla men många! Vissa människor är sånna drama sökare, klagorplågor och otrevliga... Jaja men nu blickar vi frammåt och väntar med spänning på nästa lön som snart klirrar till i kassan!
Utöver allt ovanför så har jag absorberat mycket sol och envisats med att ha sommarkläder även då åskan har snott mycket av värmen. Dock så har åskan varit värt det enligt mig som verkligen älskar åska!