Kan man vara missnöjd även fast det gick bra?

Blev tyvär ingen Stockholmstripp med laget i helgen. Eftersom Maria från damerna följde med för att få lite matchträning så stannade jag hemma efter att jag snackade med Nina. Har haft lite småskavanker så blev inte besviken eller så av att inte få följa med eftersom jag visste att jag inte var i min bäst form. Känndes mest konstigt att inte få följa med laget, blev min första bortamatch som jag inte följt med på, kan verkligen säga att jag saknade laget för jag vet hur jäkla kul vi har när vi reser tillsammans. 
Men medans laget var borta och tog hem fyra poäng, tre mot serieledanra och ett mot ett lag som jag och laget vet att vi kan ta så stannade jag hemma och tränade med damerna och storstädade... jepp vilken helg! 

Igår Ställde jag mig i målet på Lf för att spela mot luleå DFC, blev att jag fick släppa in 4 mål men vi gjorde ändå en bra match. Jag är inte nöjd eftersom det blev förlust, men jag gjorde allt jag kunde. Vi var så nära att kunna ändra mtachbilden men vi fick inte till de på sista tredjedelen av planen och kunde helt enkelt inte få in bollarna vilket var välldigt synd för vi var så pass nära, det märktes att vi hade ett ungt lag  men tyckte att tjejerna gjorde det väldigt bra ändå.
Men nu är det en ny träningsvecka framför mig och inledde den imorse med att träna med damerna på deras morgonträning som gick hur bra som helst. Härligt att få en bra start på veckan och kommer förhoppningsvis asluta den med tre poäng mot sunnanå på bortaplan!