Taggad för hemmapremiär!

har tämjt att blogga flera gånger faktiskt nu de senaste dagarna men jag har helt enkelt gjort annat plus att jag faktiskt skrev ett inlägg men de försvann så... men tror alla har överlevt ändå!

Men sist var det då seriepremiär vilket gick riktigt bra, vi vann med 4-0 och gjorde faktiskt några riktigt snygga mål. Blev dock ingen matchtid för mig men det var mot sunnanå och vi hade match och om jag inte minns fel så blev det nog inte ens några riktiga skott på mål. Gillar ju att vara på bänken ibland för jag kan inte låta bli att snacka med laget som jag gör i mål så de är alltid nån som kommer och säger att jag är andra coach! KuL! Spelar ju dock hellre men...

Imorgon är det hemmapremiär mot AIK kl 13.30! Taggad till tusen och hoppas verkligen på matchtid vilket jag tror att jag får också, känns som det! Sist jag spela mot AIK det var första matchen efter jag hade brutit handleden och bortamatch! Men kan då säga att jag tror fan de är den bästa matchen jag har gjort! Det var en jättekonstig match för domaren var jätte skum och de flög gula kort och de blev straff emot oss, men jag lyckades ändå hålla 0an och som sagt det var en av de roligaste,konstigaste och bästa matcherna jag spelat! Ser väll bara ljust ut inför denna match!

Utöver matchprat så har jag vart med ma man Agnes och mina polers! Monterat en grill, solat, tränat, jääävuls träningsverk, dock inte så farlig nu men gå i trappor går inte så bra änn eller det är inte så fagert... Idag ska jag ut till pappa. Ikväll blir det träning och finmiddag hemma, möjligtvis ut och gå en sväng för att försöka bli av med träningsverken!