Seriepreämiär!

Taggad till tusen! Matchen är ju inte förrän ikväll men fick värsta kicken nu eftersom jag väcktes av att posten kom och knackade på dörren! Fick mitt packet som jag inte trodde att jag skulle få förrän efter seriepremiären men icke! så nu har jag ett par nya fotbollskort och + nya handskar!
Sist mot Sunnanå blev de en 7-1 vinst, det var ju dock en träningsmatch och blev inte mycket att göra för min del eftesom jag bara stog en halvlek. Blir förhoppningsvis en roligare match idag eller ja... beror väll på hur man ser det! Har ju inte fått veta startelvan änn så får väll bara hoppas på match!
Ja har väll inte så mycket annat att berätta eftersom jag nyss steg upp... man kan ju inte annat än älska lov!
Ska dock försöka att göra något med min dag, städa... eller ja vi frå se ;)