Inte finast men livet går vidare

Som sagt så tog vi lagfoto i onsdags och finns tyvär inget man kan göra åt det så bara släppa det, har som börjat att acceptera att jag inte kan bli bra på foton som ska visas för allt och alla så jag har som gett upp... Lagfotot blev dock bättre änn enskilda blev så får väll vara nöjd med det.

Men nu är det i all fall  helg och de blir hyfsad full helg. Idag känns det som vi har solat hela dagen när vi har suttit ute i solen på hålet och engelskan, for även direkt på stan med ellen och malin för att köpa lite glass. Har haft träning vilket gick gode bra och imorgon blir det morgonträning inför matchen på söndag och sedan biltittande och göra stan osäker med mor min. Kvällen är väll fortfarande öppen så de är bara att höra av er om ni vill ha en otroligt rolig kväll med moi! lär väll sluta med att jag sitter och börjar se nån ny serie eller nå... standard!
Ikväll var det först planerat att vara med några brudar men vi skippade det och blev att jag betar av några av mina favorit filmer och bara myser.