Dags igen

Har min så slappa och lediga tisdag som vanligt och jag kan glatt meddela att jag fortfarande sitter i pyjamas under en mysig filt i soffan. Ska dock röra på mig snart och börja bege mig mot skolan, ca 1,5 timmes matlagning och sedan träning på det. Börjar om 30 minuter så är väll dags att börja klä på sig men känner ingen stress som vanligt.
Skulle egentligen ha MV träning med damerna som vanligt idag men blir så jäkla tight med tid så blir att ha teknikträning på strömbackas fotbollsplan, lite annorlunda till skillnad på vad jag brukar ha men kul med variation. Ska efter det hem och jobba, hör och häpnad, men jag måste ta tag i skolan och ska lämna in allt innan lovet, var det tänkt men det är ju lyckönskningar s vi får se hur det blir med det. Jag är ju en sån som säger attjag borde ta tag i skolan och ändå sitter jag dan före och stresskriver ihop något och lyckas ändå lämna in det sent, tur att alla lärare älskar mig... eller hur var de nu?
Har suttit och skrivit mitt CV idag och ska lämna in det på lite olika stället också så vi får väll se, sporten går ju som alltid först i mina ögon men när man har en pappa som lärare på vänster axeln så måste man ju försöka att var lite duktig i skolan... även fast det inte är min grej ;)

Har ju fortfarande min å så härliga samsung som är helt värdelös så inga bilder idag.