Då var ännu ett lov över

 Nu ger jag snart upp.... har försökt att skriva nu i snart en timme men de blir altid nå jävla knas så jag måste skriva om allt! Inläggen blir bara kortare och kortare för varje gång jag skriver men man säger ju tredje gången gillt! Har då försökt sammanfattat Hemmapremiären och lovet. Har verkligen tagit vara på det här lovet och utnyttjat därtill fullo. Har varit med massa folk, roadtrippat, tränat, grillat, hoppat isflak, skrattat, sett film, solat, och de bästa hemma vinst mot AIK. Tyvärr ingen speltid denna match heller pga att Maria från damerna kom ner och spelade, plus 5 andra damspelare. Så det blev en till bänkmatch för min del men taggar upp och fokuserar på <bollstanäs borta på söndag istället. 
var ganska jämt i AIK matchen tycker jag, vi slarva lite, fick aik chanser för att vi slarvade lite och de blev ändå två mål i baken så vi hade säkert kunna göra lite bättre ifrån oss men vi tryckte ändå in 4 mål och tog hem tre poäng!

Mjukstartade veckan med att vara "halvledig" tisdag som vanligt och hade bara matlagning kl 14. Bakade lite och for sedan direkt på träning där vi nötte skott vilket gick riktigt bra! Fotboll när de är som bäst och älskar när man känner att träningarna och gymet ger resultat!

Nu myser jag på i solen med datorn och musik i öronen i väntan på träning och lagfoto! Känns verkligen som sommar nu när man tränar i shorts, sitter framför huset och solar och cyklar hem utan jacka!