Ännu en vecka

Ny vecka, lovvecka! Så jäkla skönt med lov ska jag säga, har varit så skolless! Sist jag skrev förutom de så ytterst fagra bilder på mig och agnes som kom upp igår var för en vecka sen efter matchen mot Härnösand. Tyvärr så blev det ännu en förlust mot Härnösand och även en av de sämsta halvlekarna någonsin! Matchen var avgjord i halvlek enligt mig, men vi gjorde det bästa av situationen och ryckte upp oss i halvlek och vann andra halvan av matchen med 11-9. Jag är nöjd över min egna insats och nöjd med andra halvan. Var så otroligt frustrerad i första halvlek med bara 2 mål framåt.Skulle egentligen inte få följa med eftersom jag har seriestart tisdag och ville inte skada mig osv så nära match, men vi hade bara en målvakt så följde med ändå och förväntade mig inte mycket speltid men blev att jag hoppade in efter ett tag och spelade nästan hela matchen, man klagar inte!
Nu har jag då lagt den matchen bakom mig och även avslutat denna handbollssäsong, kanske inte på bästa sätt men men.

Lovet invides annars med myskväll hemma hos mig tillsammans med Johanna, Malin, Malin och Frida. Vi invide Malins chokladfontän, snackade massor och käkade (standard).
Dagen efter match, söndag, for jag med modern och käkade på stan och fixade så att jag ska få tillbaka min telefon någon gång. Sen for jag till LF och såg Damernas seriepremiär med pappa.
Längtar verkligen till våran egna seriepremiär som är imorgon borta mot Sunnanå! Taggad till tusen och går självklart för vinst!