Gymnasiearbetet

Att få media har sina enorma fördelar kan jag säga men även en stor jäkla nackdel... Man blir riktigt jäkla slö! Insåg idag att de är ca 50 skoldagar och 78 dagar totalt till studenten och jag har verkligen inte tid att vara slö...
Jag har alltid sagt att de är skönt att göra inlämningar istället för prov eftersom jag aldrig har lärt mig hur man pluggar, måste diskutera allt och många lärare tycker av nån anledning inte om att diskutera med mig, dom blir bara sura... Fattar inget. Kan ju säga att jag ångrar har lite ångest över att vi bara har inlämningar pga de är jag själv som måste ta tag i de och de är inte 5 frågors uppgifter jag har kvar att göra utan de är stora jävla uppsatser...
Jaja nog ska jag väl klara av de, har ju lyckats lämna inn allt annat innan sista skoldagarna så varför skulle jag inte hinnan innan min student? De är ju dock Tea Lundmark jag pratar om här... Man vet aldrig, får väl slå på min otroliga charm annars och ta mig ut på något vis. 
 
Vi släppte förresten vårat tredje och sista podd avsnittt, så de enda kvar av gymnasiearbetet nu är att fightas lite med en viss lärare angående att de ska vara lika för alla speciellt när de kommer till gymnasiearbetet. Sedan är de klappat och klart! Om ni vill lyssna på avsnitten så kan ni göra de här!