Skogen kallade

Igår var en sån kväll när alla ämnen kom upp, allt från hurstor är rymden till gammla bråk och självförtroende. Alla tjejer vet vad jag menar. En välbehövlig och rolig kväll som spenderades mestadels med Moa och Sanna.
Fick se Piteå by night från södra hamn framför en varm eld som tyvär inte brann så länge som jag hade hoppats. När det blev kallt så tog vi min gammla tant och sjärnskådade i skogen, Norbottningarn ni vet, skogen kallar ibland. Nä men jag visste ett jätte fint ställe så vi for dit, la oss på motorhuven och tittade på stjärnorna, stjärnfall och pratade. Slutade med att vi såg älgar och kännde oss nostalgiska och for till våran gammla skola.
 
Ja en kväll med mycket snack men en så otroligt välbehövlig kväll, även fast jag har varit med mina tjejer nästan varje dag på lovet och har haft skit bra kvällar så var de roligt att få bryta möstret lite och vara med några av de "gamla" tjejerna.
 
Men nog om gårdagen för ikväll är de ny kväll som är fylld med nya roligheter! Halloweenfirande på Challange! Är så sjukt jäkla taggad, kommer bli en grym kväll känner jag på mig!