De gjorde vi bra flickor!

JA! Asså derby, det är fan i mig det roligaste man kan göra. vet inte riktigt vad jag ska säga förutom att vi gör det så jävla bra och det är så otroligt skönt att få komma in i matchen så bra som jag gjorde. Nu när jag tänker efter och när jag blev frågad av pt om mina första räddningar och några specifika situationer så kunde jag inte svara. Man blir så otroligt inne i matchen att jag inte ens kommer ihåg allt. VI gjorde ett så otroligt bra jobb även oom vi har en svacka i andra. Det var så jäkla skönt att få se siffrorna växa och att vi tillslut var uppe i 31-19! 
Vi vet att vi kan spela och de är därför vi gör det så bra. Vi spelar som ett lag och vi spelar så bra som vi kan. när laget blir bra så blir vi bra individuellt och det är så otroligt jäkla skit kul! Älskar verkligen mitt lag.
 
Jag trodde att nästa match var mot Malberget eller Nordmalin men fick veta av journalisten att det är ju tydligen derby igen, haha! Lite pin men men alla vet ju att jag är virrig så ingen skada skedd!
Var faktiskt roligt att bli intervjuva och få bli matchens lirare, bara bra saker i denna match känner jag! Kommer säkert vara lika jäkla skit nervös nästa derby också, men ska väl hinna käka lite julmat så man kan täcka hela målet nästa match....
 
Inte den fagraste bilden på mig så ni fick en på matilda istället men vafan, så länge det inte blir mål så får PT ha hur många lejda bilder på mig, haha! Om ni inte kan vänta till imorgon till att läsa om matchen så kan ni gå in här.