Helgen innehåller en spännande kvalmatch!

Helg, och en lugn för en gångs skull! eller ja lugn och lugn, blir en lugn lördag i alla fall. Gårdagen spenderades först i skolan som den duktiga elev jag är, sen satan tillsammans med tjejerna sen direkt från stan till träningen, som var både rolig och gick riktigt bra! Fotboll är de bästa när det går bra! Direkt efter träningen så fot jag till Agnes och spenderade hela kvällen med henne och Foppa. vi drog sedan runt i Foppas bil och besökte några från deras klass. Men lugn kväll och var hemma vid 2.
Idag tog jag lite sovmorgon innan "morgonträning" som också gick riktigt bra! Handboll är de bästa när det går bra! ;)

Ja inför kvalet då! Vad ska man säga, taggad jäklat till tusen men även nervös! Senaste matchen var den roligaste matche den här säsongen och även den bästa från min sida så tror det blir svårt att toppa den, men vi ska försöka och vara så bra vi bara kan! Vinna och gå upp i 1an är det vi strävar mot och om de blir sån glädje och prestation från våran sida så kan jag nog säga att det kommer bli 1an. Enligt mig så känns det som att försvaret sitter så om vi bara kan få det att prassla i nätet imorgon så borde vi ta det!
Så kom och se matchen imorgon kl 16.00 på Pitholms sporthall, Strömnäs vs Härnösand!