Några kilon lyft från axlarna

Ja jag skojade inte sist jag skrev och sa att jag skulle jobba bort lite skoljobb innan london! Har jobbat stenhårt och har kunnat bocka av några arbeten vilket känns otroligt skönt. Trots protest från mina medarbetare, släppte vi även vårat första avsnitt av våran podcast idag. Gymnasiearbetet är nu klart och de enda kvar är att släppa de två resterande avsnitten och skriva rapporten!
Känns som att jag börjar se slutet i tunneln och mycket av stressen jag har känt pga skolan har verkligen börjat släppa. 
Blir faktiskt lite shockad att jag får allt att gå ihop men tror de beror på att jag just nu inte prioriterar min fritid över huvudtaget. Det är jag, datorn och musik som gäller innan och efter träningarna. Vill kunna njuta av London och även se listan krympa! Det är inte länge kvar nu, tror även de är det som har gått upp lite för mig också. Det är bara tre ynka månader tills det inte är nå mer skola! tre månder! Det är inte länge och vi har så otroligt mycket roligt framför oss! Kickar igång de roliga med en Londontrip! 
 
För er som vill lyssna på våran pod så kan ni följa oss på instagram eller lyssna på den här!