Studenten - Lite tragiskt men magiskt

Jag har tagit studneten. Jag har jävlat tagit studenten!!! Helt ofattbart! Jag har själv inte förstått det, inte riktigt tagit in det tror jag. Lär säkert slå till när alla börjar skolan och jag inte gör det.Studentveckan och studentdagen kunde inte blivit bättre i mina ögon. Jag skrattade och sjöng verkligen halsen av mig. Spenderade en helt fantastisk dag och natt med många underbara vänner, nya som gamla.
 
Jag har spenderat många långa år i skolbänken men nu har jag äntligen fått varit en av dom med en vit mössa. Jag har fått spendera många bra dagar med många fantastiska människor. Många av dom har varit med mig sedan jag var liten och fölt med mig från dagistiden till nian. Efter den tiden startade jag om på nytt och lärde känna 15 personer som jag nu endast känt i tre fantastiska år. Tre år som har varit så oerhört roliga bra och som nu i efterhand gått alldeles för fort.
Åtta av dessa 15 personer har kommit att betyda väldigt mycket för mig och som har förgyllt in vardag. Att få göra en omstart och få träffa dessa åtta människor har betytt så mycket för mig. Åtta helt underbara människor som inte ens går att förklara med ord. Åtta så olika människor har format ett gäng som jag idag inte vet vad jag skulle göra utan. En Bergsviksbo, Hortlaxbo, Kirunabo, två bytjejer, en före detta norrfjärding, en Munksundare och en Öjebyare. Åtta otroliga människor från olika delar av staden. På något vis passar vi ihop och kompleterar varandra på ett sätt som får mig att känna mig komplett. Ni kommer alltid vara med mig även om ni flyttar långt bort ut skogen eller till en storstad. Åtta olika individer som jag har fått se och hjälpa att utvecklas och som har utvecklat mig som person. Tre år i en egen byggnad och vi har hunnit med så mycket! Skratt, tårar och mycket mer. Åtta personer från olika delar av Piteå stad och som är otroligt olika men ändå formar de perfekta gänget för mig. Jag är så lycklig att jag tillslut hittade till den perfekta klassen för mig och att jag hittade dessa fantastiska personer som i mina ögon är perfekta och som accepterar mig för den tokiga människan jag är. Jag är så lycklig att jag har vänner som er och vi lär träffa varandra inom de kommande dagarna, men jag hoppas ni läser detta så ni förstår hur mycket ni alla betyder för mig.
 
samma som balen så kommer det nog komma en drös med fler bilder 
 
 
 
#1 / / Öjebybon:

Love you!!!

#2 / / Kirunabooo:

Åh fyfan, blir nästan tårögd. Älskar dig!!!!!❤️ Och er andra underbaringar också

#3 / / Bergsviksbon:

:(

Svar: sry love! glömde att skriva in dig! men du din lilla filur är lika viktig för mig som alla de andra. Puss på dä!
Tea Lundmark