Balen 2015

Det var så ortolig roligt att gå balen. Jag var jätte nöjd med hår, smink och klänningen, det blev precis som jag tänkt mig vilket gjorde att jag inte hakade upp mig på något som de ibland kan bli. Även om det var kaos med alla som ville ta kort på en, med en och vart man skulle vara i början av kvällen gjorde inget. Jag tror att alla tyvär inte hade samma roliga kväll som mig för sjävklart hade kvällen sina dippar och tillfällen med dö tid, men balen blir vad man gör den till och tackar alla som bidrog till en rolig kväll. Mitt bord, tjejerna, vänner och random människor som jag lärde känna, tack för en grym kväll. Har ett stort leende på läpparna på alla bilder och hade det verkligen hela kvällen!
 
Inte bästa kvallan på en del och kan även säga att ingen av bilderna tillhör faktiskt mig. Men som jag sa tidigare så lyckades man hamna på många olika kameror och det dinns säkert massa fler bilder som jag skulle kunna lägga upp, men dessa är dom som enligt mig sammanfatar och beskriver kvällen bäst!
 
 
 
 
#1 / / Ulrika:

Du strålar på varje bild, ditt smittande leende samanfattar en toppendag/kväll😘😍