Nu går vi för vinst!

Sist var det derby, nu är det derby igen! Bra uppdatering där, jå... 
Nä men alla vet att det har varit jul, nyår och lov så behöver inte prata speciellt mycket om det. Hade en mysig julafton med la familia, roligt nyår med gammla vännerna och ett grymt bra lov i helhet. Har inte sovit mycket men det är inte det lovet är till för, eller? Har spenderat nästan all min vakna tid med mina fina vänneroch gjort allt från att åka tefat till att parta och suttit och pratat (massor). Har tränat en hel del och har haft träningsvärk 50% av lovet känns det som. 
 
Men till det viktiga! DERBY! kl 7 ikväll på Normalmia! samling om 1 timme så just nu är det mest nervös skriveri för att fördriva tiden tills samlingen. Är så sjukt jäkla taggad men samtidigt så sjukt jäkla nervös! Känns som att det kommer bli en tuff jäkla match och att det inte kommer bli nån enkel heller.
Är nervös för att jag har satt så himla stor press på mig själv, blev ännu mer nervös när PT ringde igår... känns som att om det inte går lika bra som förra matchen så kommer alla och även jag helt klart få veta det... ojoj! Nä men skärpning nu, bara se till att man gör en bra match och spika igen som förra gången! Det kommer bli roligt och jäkligt tufft! Nu går vi för vinst!