snart ärr de slut!

fyra dagar sen jag blogga, men va händer har typ tappat tidsuppfattningen nu när de enda jag kan fokusera på är att skolan är slut om en vecka!

Helgen bestod mestadels av träning men han även vara paprika, glida runt med tjejerna och jaga får.
Lördagen var jag och några fler från laget stora paprikor för ICAs Paprikaklubben, kramade barn och gick omkring i en stora VARMA paprikadräkter. Hur konstigt det änn låter så var det faktiskt kul, fick lite nackont och lökade sönder men annars var de ganska kul faktiskt. gick runt och shoppade alla pengar jag hade kvar från denna månad och sen på kvällen gled jag runt i mammas bíl med tjejerna och for runt genom hela Piteå. Ganaka mysigt faktiskt!

I söndags var jag ner på en trip till stockholm för att möta AIK på bortaplan, blev en sur och skit förlust som vi vet att vi kan vinna och borde ha vunnit. Vi får ta nya tag och ta 3 poäng på söndag mot Vittsjö.
Kom hem vid halv 1 på söndan och sen upp på skolan.
Måndagen gick snabbt men hann ändå halvvägs på mitt grafprojekt, visa upp allt för musik och dans människorna, ha utvecklingssamtal, göra bort ett engelskaprov och träna i vanlig ordning.

Idag har jag min vanliga Tisdag och hade egentligen tänkt göra bort lite skoljobb men ska istället käka, fara på skolan tidigare och snacka lite med några lärare, fota i studion och sen matlagning.
I eftermiddag blir det tränings som vanligt och sen skoljobb! Nu är de jäklat slutspurts som gäller!