Om vi skulle sluta på topp så slutar vi nu!

får det första be lite om ursäkt över latheten, men just nu så är jag bara glad, nöjd, lite små döv och aningen mör i kroppen. Detta kan ju så klart bara betyda en sak, Derby! Fy helvete vilken jävla match! förlåt min vackra svenska men ni som missa det missade en laginsats som heter duga! Forza SGIF! Strömnäs vs Lillpite = 28-22 = härligaste vinsten för hela laget ska jag nog säga. Vilken jävla laginsats vi gör och det är det här jag älskar med laganda, sport, och kämparglöden. tycker verkligen synd om er som går miste om den här känslan!
 
Det var inte nån Ronaldo fjoll på plan idag utan de var stenhår och riktigt hårt jobb från båda hållen och efter den här och Kirunamatchen så har jag fått större och starkare kärlek till både mitt lag och handbollen!
I sånna här tillfällen är det svårt att välja sport, Handbollen eller fotbollen? Just nu kan jag verkligen inte välja och med känslan som hag har nu får nog fotbollen passa sig lite, Nästan samma känsla som att bli Svenska Mästare som vi blev får nått årsen! Om alla ni som läser det här fick se marschen från mina ögen så skulle ni se en sån jävla glädje och ett sånt stöd från hela publiken att det nästan tåras i ögonen. Det blir en riktig känslotömmning där man bara spricker av glädje! Det här är en match jag kommer komma ihåg och om jag skulle sluta på topp som man säger så skulle jag nog sluta nu! Tackar fotbollen för räddningarna och tackar laget för en sån jävla upplevelse och vill självklart tacka hela publiken som fick hallen att vibrera!

tänkte fortsätta att skriva om det jag har missat bland annat lovet men jag vill hålla detta inlägg rent och kunna gå tillbaka och få en flik av känslor som fortfarande bubblar inom mig! Känns just nu inte som att jag kommer kunna somna ikväll utan kommer så fort jag stänger ögonen se en stående läktare och en jävla kämparglöd i mitt lags ögon!
#1 / / Farsan Baloo:

Bäst!