Kommer bli helt genomsyrad av fotboll!

Ja hur gick då matchen igår? förlust med jäklat 5-0... plus att jag var några ord från ett kort... som egentligen skulle varit kort men inte de! De var en konstig match och älvsbyn vann med all rätt men ville dock inte släppa in 5 mål... Dom är större och starkare och de är de vi förlorar på, lag vi var igår är helt enkelt för lätta men vi rullade boll hyfsat bra och vi jobbade jätte bra i försvar så de ska vi ta med oss i alla fall.
Ett av målet skulle dock inte ha varit mål och det var de som jag skulle ha kort för eftersom jag blev så jävla sur, men men det var ju då Div 2 och fick ju göra mycket så de är bara släppa och gå vidare.
 
Idag har jag jobba dubbla pass för att jag var tvungen att byta bort de igår. Har då suttit och sålt jordgubbar i 8 timmar.... ah de var ju en upplevelse... eller. Nä men de var lite långtråkigt såklart men inte alls farligt, sålänge det inte kommer nån gammal tråkig surtant som kommer och säger framför alla "ni har ju jättedåliga jordgubbar..." vill så gärna säga att dom måste ju inte köpa.... men tur att man kan behärska sig (hehe), De enda som egentligen var synd var att jag missa våran match idag, skulle dock ha suttit bänk men ändå. Match som match, jag vill alltid vara med. 
Vi vann då enkelt idag med 10-1 så jag missade ingen superspännande match, tredje och sista gången vi mötte Bollstanäs så det var skönt med en riktig målskillnadsmatch mot dom.
Ikväll blir det självklart VM, har redan sett schweiz-Ecuador och nu är de Frankrike-Honduras, allt ska ses FÖR DE ÄR VM!!! Under hela VM så kommer jag sitta som klistrad och bloggen kommer bli helt genomsyrad av fotboll, mer än vanligt i alla fall, det är Spanien, som alltid, och Argentina som har stödet!
 
 
 
#1 / / Baloo:

Heja Holland....