Några lediga dagar.

Några dagar efter men vad gör det, det blev tyvärr förlust i stockholm mot bollstanäs... Jäkligt orättvis förlust enligt mig eftersom vi hade hela matchen. Vi hade problem eftersom dom låg så långt ner att vi blev lite ställda och så tycker jag att domarens nivå helt klart varierande, men jag ska inte klaga på domaren eftersom de var en av spelarna som la in bollen i målet... Dom gjorde ett mål som jag inte begriper mig på och som sagt så var de jävlig orättvis förlust. Men vi ska möta två gånger till den här säsongen så vi får vinna då istället.

Spelade mot Luleå DFC igår i en DM match som vi har tagit över istället för damerna. Matchen gick riktigt bra enligt mig med tanke på hur vi hade ställt upp laget, ovana backar och ovana forwards. Vi vann med 4-2 och vi vann rättvist och släppte tyvärr in två mål, fanns inte så mycket jag kungöra åt målen så nöjer mig med att vi van helt enkelt. Ikväll får vi se vad som händer inget planerat änn så länge men jag ska förhoppningsvis inte stanna hemma i soffan ikväll.