Belek, Alanya, Turkiet

En vecka an träning men samtidigt en vecka som har innebärt vila för mig. Jag har gått upp halv 8 vare dag för att käka go hotell frukost, tränat och njutigt av att vara flera mil från svensk mark. Har haft en jätte bra vecka i Turkiet och till och med fått lite färg, röd färg men ahja...
Älskar verklgien att vara utomlands. tycker det är så otroligt skönt att få lämna sverige och få uppleva något helt annat. Pratade med linnea eftersom det var hennes första gång utomlands. Hon tycke det var smutigt, inte nu att de låg soper osv överallt men jag förstår helt vad hon menar. Det är olikt sverige och det är just det jag tycker är så otroligt skönt och fantastiskt roligt! Även om Belek är en "fotbollsstad" och det inte var turist/sommar säsong så var det ändå så skönt att få se nya saker och uppleva nytt folk.
 
Efter 12 timmars resande var jag igår äntligen på hemma plan och efter en god middag så for jag på handbollsträning. Det var skönt att få röra på sig ordentligt efter att ha suttit ner och sovit av och till hela dagen.
Men nu när min dygnsryttm är i sin ordning efter en vecka av bra rutiner är jag redo att ta tag i livet och ni kan inte förstå hur skönt det var att i morse få vakna automatiskt före klockan och känna sig utvilad för en gångs skull.