Pappa, du är vuxen nu!

Jag kan inte komma på fler bra sätt att börja min inlägg eftersom jag har använt alla "har inte skrivit på länge", detta var ju dock ett nytt sätt....

Idag har jag chekat av ännu en punkt på skaffa körkorts- listan! Kan då säga att de var super kul! Känndes som att åka berg och dalbana när man fick "volta" med bilden,  köra snabbt och sladda kan man inte heller klaga på. Eftersom det bara är en dag till 18 så börjar jag bli riktigt taggad på körkorten men tror ni jag kan eller ids plugga? Nope. JAG. KAN. INTE. PLUGGA. Så otroligt frusterande men samtidigt inte eftersom jag igentligen inte har nån press på mig själv... ahja vi får väll se hur det går!

Men förutom att jag tyckte halka omkring på oljade stålplattor så är det dagen före min födelsedag, även kallad min faders födelsedag. Klackarna i tacket för 51 år på jorden, nu är du gam.. oj mena vuxen ;) wuhiu!