Titta vad man kan!

Wuhu, vilket framsteg har lärt mig att göa ett realistiskt päron! haha ni ska bara vet hur mycket jag har kämpa med det här, blev helt nöjd men det är lixom ett päron. Men nu ska vi då börja gör ordentliga saker på grafen och det är ju egentligen illustrator och sånt jag vill göra, hittils har vi ju bara jobbat med tidningsuppslag och skoltidningen.

Annars idag då, jag började dagen riktigt roligt faktiskt! Har ju som vanligt Pedagogiskt Ledarskap på måndag mårnar och nu har vi ju börjat med våra slutuppgifter. Hur kul som hellst! Vi ska hålla i en "lektion" och det är verkligen super blandat med änen! Allt från El lära och sammarbetövningar till Emmy och Maries Afropowerdance och Hadirs Karate. Jag och Hadir hade då lektion idag, Hadir lärde oss Karate och jag höll i målvaktsträning! Blev jätte stolt över klassen för att alla vågade slänga sig! Lite roligt ochså att alla fick veta att det är svårt att vara målvakt, det är inte bara att slänga sig åt höger oh vänster, det är faktiskt grymt mycket teknik och många blev förvånade över det. Samma med Hadirs Karate, när man hör karate så tänker man ju att man ska sparka, slå och skrika lite hai då och då, men icke. 

Rolig dag so far, två lektioner kvar och två fotbollsträningar!