Festligheter!

va blir det? fyra dagar sen sist, nått sånt! Jag vill blogga mer men jag vet skälv att det inte är sådär super intressant att läsa samma grejer om och om igen...
Men nu så har jag då ilf något intressant att skriva om! veckan har då varit som vilken vecka som helst, dubbla träningar, sömn, film, mat. Men igår så hade jag riktigt trevligt! Hade tjej middag och massa andra festligheter! Lördagen blev en slö dag fast han ändå med ett möte med Södra fotbollsträning en sväng ut till farmor och farfars stuga och en lååååååång PN. Har även varit duktig och skottat och varit ute på en långprommis med Nelly. Så slappardag är väll att överdiva för jag har faktiskt haft en ganska aktiv dag.... Men har då varit seg och trött mesen man får ta en för laget och för roligheter!

Morgondagen spenderas på bussen mot Umeå med laget för match mot Gimmonäs. Så sitter och letar lite nya låtar så man kan fördriva tiden lite gran på bussen.
Mer än så hade jag inte att skriva, så det var väll inte det mest intressanta inlägget men jaja.

bjuder på nå fina bilder från igår!