livsrapport med matchreferat

Levet känns allmänt bra vilket jag inte alls klagar över!
Spelade match mot öjebyn i måndags som slutade i en sur förlust och konstig match som jag såklart överanalyserat för mycket så och inte riktigt kan sätta fingret på vad som hände, vi gick varken upp eller ner, hårt eller löst, snabbt eller långsamt.... Var ändå nöjd över de räddningar jag gjorde men samtidigt så ska vi orka vinna över Öjebyn och det vet jag att vi gör men det var något annat helt enkelt som inte satt, osäkerhet? Men men de är bara träna på och börja tagga och sikta in sig på helgen som innehåller två f19 matcher.
 
Har äntligen börjat boka in min resa mot körkortet, hur ska nu detta gå? Jag som inte kan eller har pluggat på ca fyra år....Ha! Men jag funkar ju ganska bra under press ändå så borde ju klara det! 
Var in och bokade Risk ettan, några lektioner och så får vi förhoppningsvis hoppas att jag har körkort i slutet av oktober! Jag ska ha körkotet då!
Att det bara är två veckor till vi börjar om skolan bekymrar mig inte ett dugg faktiskt. Jag brukar ofta tycka loven är för korta och tycka de går alldeles för fort men sommarlovet har varit lagomt, sommaren kan gärna fortsätta in i oktober men som jag har skrivit förut så får skolan gärna börja!
 
Enligt mig så är sommaren som bäst nu, på kvällarna känns det som att man är utomland eftersom det fortfarande är varmt, som igår när jag gick hem i linne å shorts kl 1 på natten, men de är mörkt och mysigt  ute och nästan lite kvaft. Om man bara stänger ögonen så kan man lätt tro att man är utomlands. 
Igår direkt efter träningen såg på fotboll, satt på tages och hade ett kvällssnack mitt i mörka natten innan jag drog mig hem allt för sent eftersom jag 8.00 skulle vara på Nolia och vara p-vakt. Är nu hemma och fyller på med lite vatten innan jag ska och dömma match på Nordlunda och tjäna lite pengar innan träningen börjar.